Análisis de herramientas gratuitas para el diseño de cuestionarios on-line

  1. Carrera Farran, Francesc Xavier 1
  2. Lorca Montoya, Sergio 2
  3. Casanovas Catalá, Monserrat 1
  1. 1 Universitat de Lleida
    info

    Universitat de Lleida

    Lleida, España

    ROR https://ror.org/050c3cw24

  2. 2 Consejería de Educación y Universidades de la Región de Murcia
Revista:
Pixel-Bit: Revista de medios y educación

ISSN: 1133-8482

Ano de publicación: 2016

Número: 49

Páxinas: 91-104

Tipo: Artigo

DOI: 10.12795/PIXELBIT.2016.I49.06 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

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Resumo

This article presents the results of a study that aims to analyze free web 2.0 tools for designing online questionnaires. The procedure was developed in four phases: (1) Identification and location of the tools; (2) Definition of analysis criteria; (3) Analysis of tools and (4) Analysis of results. We analyzed 37 of a total 45 identified. It cconfirm the high number of existing applications with free versions that, generally, offer limited functions. However, the characteristics of some of them can meet the needs of researchers

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