El TFGdel grau en psicologia (UdG):Proposta de model basat en l’aprenentatge i la cooperació grupal
- Sara Malo Cerrato 1
- Esperança Villar Hoz 1
- Pilar Albertín Carbó 1
- Anna Amadó Codony 1
- Maria Aymerich Andreu 1
- Teresa Cabruja Ubach 1
- Natàlia Cebrián Fernández 1
- Mònica Cunill Olivas 1
- Mònica González Carrasco 1
- Mª Eugènia Gras Pérez 1
- Carles Rostán Sánchez 1
- Marta Sadurní Brugué 1
- Elisabet Serrat Sellabona 1
- Francesc Sidera Caballero 1
- Ferran Viñas Poch 1
-
1
Universitat de Girona
info
Editorial: Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach ; Universitat de Girona = Universidad de Gerona
ISBN: 978-84-8458-453-7
Ano de publicación: 2015
Páxinas: 357-361
Congreso: Congreso Internacional UNIVEST (5. 2015. Girona)
Tipo: Achega congreso
Resumo
Es presenta una proposta innovadora de TFG basat en l’aprenentatge i la cooperació grupal entre estudiants i professors/es. S’organitzen cinc tutories grupals amb tres tutors/es que dirigeixen dos grups de 8-9 estudiants. Les tutories estan dissenyades seqüencialment al llarg del curs seguint el procés de recerca del TFG. Cada estudiant exposa els continguts programats en cada tutoria i es comenten entre tutors/es i companys/es, finalitzant el procés amb una co-avaluació entre estudiants i l’avaluació dels tutors/es. Els resultats de l’enquesta administrada als estudiants mostren una moderada satisfacció amb les tutories grupals i una elevada satisfacció amb els aprenentatges assolits.