Salvador
Antón Clavé
Publikationen, an denen er mitarbeitet Salvador Antón Clavé (7)
2016
-
A detailed method for destination image analysis using user-generated content
Information Technology and Tourism, Vol. 15, Núm. 4, pp. 341-364
-
Affective component of the destination image: A computerised analysis
Destination Marketing: An International Perspective (Taylor and Francis), pp. 49-58
-
Meta-análisis masivo de opiniones en línea sobre viajes
Turitec 2016: XI Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la Información y la Comunicación
-
Perceived image specialisation in multiscalar tourism destinations
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 5, Núm. 3, pp. 202-213
-
Semi-automatic Content Analysis of Trip Diaries: Pull Factors to Catalonia
TOURIST BEHAVIOUR: AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE (CABI PUBLISHING-C A B INT), pp. 46-55
2015
-
Tourism analytics with massive user-generated content: A case study of Barcelona
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 4, Núm. 3, pp. 162-172
2014
-
Recogida masiva, clasificación y depuración de blogs y reseñas de viaje: caso de Cataluña
Turitec 2014: X Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones