La tutoria en els processos d'ensenyament - aprenentatge desenvolupats a través d'entorns virtuals d'aprenentatge

  1. Montserrat Pera, Sogues
Dirigida por:
  1. Sofía Isús Barado Directora
  2. Mercè Gisbert Cervera Director/a

Universidad de defensa: Universitat Rovira i Virgili

Fecha de defensa: 07 de junio de 2010

Tribunal:
  1. Ángel Pío González Soto Presidente/a
  2. Jordi Lluís Coiduras Rodríguez Secretario
  3. Soledad Romero Rodríguez Vocal
  4. Robert Rallo Moya Vocal
  5. Enric Corominas Rovira Vocal

Tipo: Tesis

Teseo: 309235 DIALNET

Resumen

La present tesi és un treball d'investigació realitzat a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona amb l'objectiu general de: Dissenyar, aplicar i avaluar un PAT universitari amb suport tecnològic a la URV. L'enfocament metodològic de la investigació s'orienta vers un paradigma qualitatiu interpretatiu, perquè es pretén comprendre, aprofundir i reflexionar vers l'objecte d'estudi i crític, perquè es promou la reflexió i millora, al mateix temps que s'intervé per produir canvis. S'utilitza la metodologia investigació - acció perquè ens permet estudiar sobre la pròpia pràctica. Quant al tipus de dades amb què es treballa, s'extreu i s'analitza dades mixtes, ja que s'obtenen dades quantitatives i qualitatives. Com a part de les conclusions més destacades, i fruit dels resultats obtinguts, es concreten els factors i instruments necessaris per a la implantació del PAT a la URV. També es plantegen estratègies rellevants per a la integració del PAT en suport tecnològic a la URV.