El TFGdel grau en psicologia (UdG):Proposta de model basat en l’aprenentatge i la cooperació grupal

  1. Sara Malo Cerrato 1
  2. Esperança Villar Hoz 1
  3. Pilar Albertín Carbó 1
  4. Anna Amadó Codony 1
  5. Maria Aymerich Andreu 1
  6. Teresa Cabruja Ubach 1
  7. Natàlia Cebrián Fernández 1
  8. Mònica Cunill Olivas 1
  9. Mònica González Carrasco 1
  10. Mª Eugènia Gras Pérez 1
  11. Carles Rostán Sánchez 1
  12. Marta Sadurní Brugué 1
  13. Elisabet Serrat Sellabona 1
  14. Francesc Sidera Caballero 1
  15. Ferran Viñas Poch 1
  1. 1 Universitat de Girona
    info

    Universitat de Girona

    Girona, España

    ROR https://ror.org/01xdxns91

Libro:
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015

Editorial: Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach ; Universitat de Girona = Universidad de Gerona

ISBN: 978-84-8458-453-7

Año de publicación: 2015

Páginas: 357-361

Congreso: Congreso Internacional UNIVEST (5. 2015. Girona)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Es presenta una proposta innovadora de TFG basat en l’aprenentatge i la cooperació grupal entre estudiants i professors/es. S’organitzen cinc tutories grupals amb tres tutors/es que dirigeixen dos grups de 8-9 estudiants. Les tutories estan dissenyades seqüencialment al llarg del curs seguint el procés de recerca del TFG. Cada estudiant exposa els continguts programats en cada tutoria i es comenten entre tutors/es i companys/es, finalitzant el procés amb una co-avaluació entre estudiants i l’avaluació dels tutors/es. Els resultats de l’enquesta administrada als estudiants mostren una moderada satisfacció amb les tutories grupals i una elevada satisfacció amb els aprenentatges assolits.