L'estudiant d'entorns virtuals d'Humanitats, Filologia i llengua estrangera a la UOC
- Borges Sáiz, Federico
- Farrés Cobeta, Jaume
- Gallego Giménez, Cristina
ISSN: 1575-2275
Año de publicación: 2007
Número: 9
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Digithum: A relational perspective on culture and society
Resumen
Amb la convergència amb l'espai europeu d'ensenyament superior la reflexió sobre l'estudiant d'Humanitats, Filologia i llengua estrangera d'entorns virtuals esdevé més adient que mai. En aquest article s'adreça la problemàtica d'aquest tipus d'estudiant virtual des de l'òptica del seu perfil genèric, de les destreses i competències que ha de tenir, i de les seves necessitats específiques.
Referencias bibliográficas
- BAUTISTA, G.; BORGES F.; FORÉS, A. (2006). Didáctica Universitaria en Entornos Virtuales de Enseñanza-Aprendizaje. Madrid: Narcea.
- BORGES, F. (2007). «L'estudiant d'entorns virtuals. Una primera aproximació». A: Federico BORGES (coord.). «L’estudiant d’entorns virtuals» [dossier en línia]. Digithum. Núm. 9. UOC.
- DZIUBINSKA, M.; OPOKA, J. (2007). «L’estudiant en línia com«L’estudiant en línia com a força impulsora en la transformació de la Universitat Virtual Polonesa». A: Federico BORGES (coord.). «L’estudiant d’entorns virtuals» [dossier en línia]. Digithum. Núm. 9. UOC.
- VICENT, L. (2007). «L’estudiant en línia en les titulacions tècniques. Motivacions, interessos i problemàtiques tècniques». A: Federico BORGES (coord.). «L’estudiant d’entorns virtuals» [dossier en línia]. Digithum. Núm. 9. UOC. <http://www.uoc.edu/digithum/9/dt/cat/vicent.pdf>