La innovació com a motor del canvi Aprenentatge de l’ortografia mitjançant la memòria visual i la PNL

  1. Anabel Ramos Pla 1
  2. Moisés Selfa Sastre 2
  1. 1 Universitat Autònoma de Barcelona
    info

    Universitat Autònoma de Barcelona

    Barcelona, España

    ROR https://ror.org/052g8jq94

  2. 2 Universitat de Lleida
    info

    Universitat de Lleida

    Lleida, España

    ROR https://ror.org/050c3cw24

Revista:
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura

ISSN: 1133-9845

Año de publicación: 2017

Número: 75

Páginas: 56-61

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura

Resumen

El present article pretén obrir nous horitzons en l’ensenyament de l’ortografia des d’un paradigma docent innovador: el mètode de la memòria visual i la programació neurolingüística (PNL). A partir d’una experiència d’aprenentatge servei, es va posar en pràctica aquest mètode amb alumnes de primer d’educació secundària (ESO) i de batxillerat. Analitzarem aquesta tasca innovadora i valorarem els resultats positius de la implementació realitzada.