El Trivial: una eina per dinamitzar l’aprenentatgeUtilització de la tecnologia per motivar en l’aprenentatge a través del joc

  1. Noemí Verdú Surroca
  2. Enric Brescó Baiges
  3. Òscar Flores Alarcia
Revista:
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

ISSN: 2385-6203

Año de publicación: 2023

Número: 6

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Resumen

Els processos d’aprenentatge a través de metodologies centrades en el joc comporten un seguit de beneficis que desemboquen en aprenentatges altament significatius. Es pretèn estudiar l’opinió i la satisfacció dels estudiants de diferents Graus de la UdL després d’haver utilitzat l’eina del Trivial en els seus processos d’aprenentatge. Les opinions es recullen a partir d’un qüestionari anònim. El 92,3% afirmen que l’aprenentatge a través del joc és positiu i al 100% els agradaria que s’utilitzessin més eines interactives en els processos d’aprenentatge.