Plurilingüisme i Educació
2009 SGR 874
Publicaciones en las que colabora con JORDI SUILS SUBIRA (11)
2005
-
El papel del occitano-aranés en la construcción de la identidad cultural en el Valle de Arán
Bilingual socialization and bilingual language acquisition: proceedings from the Second International Symposium on Bilingualism : (University of Vigo, Galicia-Spain, October 23-26, 2002)
-
Tres lenguas oficiales para una escuela: El modelo aranés
Bilingualism and education, from the family to the school
2004
-
Un modelo de educación trilingüe: el sistema educativo del Valle de Áran. Descripción, actitudes y perspectivas
Revista de educación, Núm. 333, pp. 427-440
2003
-
Algunos aspectos de la interrelación de códigos en las situaciones de minorización lingüística: la experiencia escolar aranesa o el uso del contexto sociolingüístico
Nueves llendes na enseñanza d'una llingua minoritaria: actes del IX Alcuentru "Llingua Minoritaria y Educación"
-
La tasca normativitzadora per a l'occità aranès: coexistència de normes i interferència lingüística
Estudis romànics, Núm. 25, pp. 195-214
2002
-
Aportacions a la teoria de la interdependència lingüística: anàlisi de tres models d'escolarització plurilingüe a la Vall d'Aran
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 16, pp. 261-274
2001
-
Educació trilingüe a la Vall d'Aran: Una anàlisi en termes d'interdependència
Noves SL.: Revista de sociolingüística, Núm. 3
-
The Occitan speech community of the Aran Valley
Multilingualism in Spain: Sociolinguistic and psycholinguistic aspects of linguistic minority groups (Multilingual Matters), pp. 141-164
2000
-
Les actituds lingüístiques en els escolars de la frontera catalanoaragonesa
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 14, pp. 169-177
1998
-
Llengües en contacte i actituds lingüístiques: el cas de la frontera catalano-aragonesa
Barcelona : Horsori, 1998
1997
-
Influència del prestigi de les llengües en les actituds lingüistiques dels escolars: el cas de Catalunya i l'Aragó catalanòfon
Llengua i ús: Revista tècnica de política lingüística, Núm. 10, pp. 52-57