Publicaciones (120) Publicaciones de VICTORIA IRENE MARIN JUARROS

2023

  1. Academic tasks for fostering the PLE in Higher Education: international insights on learning design and agency

    RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 71

  2. Assessment of students’ agency in Finnish and Spanish university courses: Analysis of measurement invariance

    International Journal of Educational Research, Vol. 118

  3. Developing Digital Literacy for Teaching and Learning

    Handbook of Open, Distance and Digital Education (Springer Nature), pp. 1089-1108

  4. Editorial del número especial: Prácticas educativas abiertas en educación superior

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 85, pp. 1-8

  5. INVESTIGAR EN EDUCACIÓN. Iván M. Jorrín Abellán, Mónica Fontana Abad y Bartolomé Rubia Avi (Coord.) (2021). Editorial Síntesis. 302 páginas res.

    Empiria: Revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 57, pp. 197-199

  6. Improving pedagogical design in higher education: untangling the learning activity complexity through students’ declared performance

    Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol. 18

  7. Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis

    Educational Technology Research and Development, Vol. 71, Núm. 3, pp. 1349-1370

  8. La gestión de datos digitales en la educación primaria catalana: percepciones del profesorado

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 86, pp. 81-95

  9. La privacidad de los datos en Tecnología Educativa: resultados de una revisión de alcance

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 83, pp. 7-23

  10. Les plataformes digitals a l’educació primària de Catalunya: una qüestió d’ètica

    Revista catalana de pedagogia, Núm. 24, pp. 4-16

  11. Looking into Educational Technology Training in Quebec Higher Education: addressing the Ethical Issues

    #CIMIE23 Las evidencias científicas que mejoran los resultados educativos: Libro de actas #CIMIE23, Santander 6 y 7 de Julio

  12. No way back: From naive social media practices to committed approaches

    Contemporary Educational Technology

  13. Online Infrastructures for Open Educational Resources

    Handbook of Open, Distance and Digital Education (Springer Nature), pp. 283-302

  14. Openness in Education as a Praxis: From Individual Testimonials to Collective Voices

    Open Praxis, Vol. 15, Núm. 2, pp. 76-112

  15. Quality Assurance of Open Educational Resources

    Handbook of Open, Distance and Digital Education (Springer Nature), pp. 781-799

  16. Relational topologies in the learning activity spaces: operationalising a sociomaterial approach

    Educational Technology Research and Development