Publicaciones en las que colabora con Salvador Antón Clavé (7)

2016

  1. A detailed method for destination image analysis using user-generated content

    Information Technology and Tourism, Vol. 15, Núm. 4, pp. 341-364

  2. Affective component of the destination image: A computerised analysis

    Destination Marketing: An International Perspective (Taylor and Francis), pp. 49-58

  3. Meta-análisis masivo de opiniones en línea sobre viajes

    Turitec 2016: XI Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la Información y la Comunicación

  4. Perceived image specialisation in multiscalar tourism destinations

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 5, Núm. 3, pp. 202-213

  5. Semi-automatic Content Analysis of Trip Diaries: Pull Factors to Catalonia

    TOURIST BEHAVIOUR: AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE (CABI PUBLISHING-C A B INT), pp. 46-55

2015

  1. Tourism analytics with massive user-generated content: A case study of Barcelona

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 4, Núm. 3, pp. 162-172

2014

  1. Recogida masiva, clasificación y depuración de blogs y reseñas de viaje: caso de Cataluña

    Turitec 2014: X Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones