2009 SGR 874
Plurilingüisme i Educació
Tesis dirigidas (9) Tesis que han dirigido los miembros del grupo
2014
-
Arteterapia en un entorno escolar inclusivo y el Método del Análisis de la Interacción
Miret Latas, María Angeles
Dirigida por GLORIA JOVE MONCLUS -
Language attitudes in a multilingual and multicultural context. The case of autochthonous and immigrant students in Catalonia
Ianos, Adelina
Dirigida por JUDIT JANES CARULLA y CECILIO LAPRESTA REY
2012
-
El treball en xarxa entre els diferents serveis de la comunitat educativa. Les veus dels agents implicats (professionals) i criteris per desenvolupar una proposta d'actuació pel treball en xarxa al territori.
Pastó Niubó, María Carme
Dirigida por GLORIA JOVE MONCLUS -
Analysis of the educational change of Àlber Project in dynamic interaction with Educ-arte - Educa (r) t Project from a complex approach
Betrián Villas, Ester
Dirigida por GLORIA JOVE MONCLUS
2011
-
Anàlisi de les vivències i el grau de satisfacció dels pares de nadons hospitalitzats a la UCIN de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida. Criteris per a una atenció neonatal centrada en el desenvolupament i la família
Cano Moroba, Silvia
Dirigida por GLORIA JOVE MONCLUS -
Relacions entre actituds i competències lingüístiques al final de l’Educació Secundària Obligatòria. El cas de l'alumnat d'origen immigrant a Catalunya
Querol Coronado, Mónica
Dirigida por ANGEL HUGUET CANALIS
2010
-
La Adquisición del catalán y del castellano por los escolares inmigrantes de origen rumano y chino. Un análisis sistemático de los usos correctos y erróneos en la expresión oral
Chireac, Silvia-María
Dirigida por ANGEL HUGUET CANALIS -
El conocimiento lingüístico del alumnado inmigrante al finalizar la educación secundaria obligatoria en Cataluña: un estudio longitudinal
Sansó, Clara
Dirigida por ANGEL HUGUET CANALIS
2009
-
La complejidad de las actitudes lingüísticas hacia las lenguas minoritarias.: el caso del valle de Benasque
COUTADO DOMÉNECH, ESPERANZA
Dirigida por ANGEL HUGUET CANALIS