2017 SGR 1700
Competències, Tecnologia i Societat en Educació - COMPETECS
Proyectos finalizados Proyectos finalizados en los que ha participado algún/a investigador/a
2023
2022
-
Science-Based Education and Communication to Fight Covid-19 and Future Pandemics (IlerCOVID)
PAVLOS CHRISTOU
-
La relación entre las narrativas y el desarrollo de la resiliencia en los profesores (NARRES)
MARC CLARA GARANGOU
-
Fiestas del fuego de los solsticios en los Pirineos. Prometheus
SOFIA ISUS BARADO
2021
-
Estratègies per a la integració d'aprenentatges en la formació dual: experimentació d'activitats formatives i observació de l'actuació mitjançant tècniques 'd'amics crítics' entre docents universitaris, docents-mentors i estudiants-aprenents.
JORDI LL. COIDURAS RODRIGUEZ
-
Life Long Learning Transversalis
SOFIA ISUS BARADO
2020
-
Desarrollar, Orquestar y Evaluar procesos de creatividad colaborativa con tecnología móvil en secundaria (CreaCOnTIC2.0)
MANUELA PIFARRE TURMO
-
Concentradores solares híbridos térmico-fotovoltaicos de selección espectral para integración en edificios (SECONPVT)
DANIEL CHEMISANA VILLEGAS
-
Demostració experimental i viabilitat comercial d'un sistema universal i energèticament eficient de refredament
JEROME BARRAU
2019
2018
-
Consolidation of a bear population in a fragmented management territory: Central Pyrenees
SOFIA ISUS BARADO
-
Model de formació inter i transdisciplinar en la formació inicial de mestres en la conclusió del doble grau: la història de vida-relat autobiogràfic com a eix vertebrador
NATALIA ALONSO MARTINEZ
-
Millora de la competència docent matemàtica dels estudiants del Doble Grau d'educació infantil i d'educació Primària mitjançant l'ús d'eines digitals
MARIA ASUNCION ESTRADA ROCA
-
Observació del desenvolupament de les competències metodològica i reflexiva en el Grau d'Educació Primària- dual (Universitat de Lleida) des de la intervenció a l'aula i l'anàlisi videogràfica
JORDI LL. COIDURAS RODRIGUEZ
-
Trans-formació-disciplinarietat-territorialització en la formació de mestres per a la millora de la pràctica professional
GLORIA JOVE MONCLUS