Departament: - Química, Física i Ciències Ambientals i del Sòl

Centre: - Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària (ETSEAFIV)

Àrea: Edafologia i Química Agrícola

Grup d'investigació: Sòls i Aigües

Correu: angela.bosch@udl.cat

Doctora per la Universitat de Lleida amb la tesi Diversidad y extensión de los mecanismos de resistencia a insecticidas en poblaciones españolas de carpocapsa (cydia pomonella (l.) lepidoptera tortricidae) y estudio de sus posibilidades de manejo 2017. Dirigida per Dr/a. Jesús Avilla Hernández, Dr/a. Marcela Andrea Rodríguez García.

Doctora per la Universitat de Lleida amb la tesi Bases ecofisiológicas de la producción de la cebolla (Allium cepa, L.) aportaciones para la mejora de las técnicas de cultivo en el Pla d'Urgell (Lleida) 2005. Dirigida per Dr/a. Jaume Porta Casanellas, Dr/a. José Vicente Maroto Borrego.