Publikationen, an denen er mitarbeitet BEATRIZ MARIA GOMEZ MORALES (8)
2024
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A model for research on film-induced tourism: Audiovisual narrative texts, reception, and effects
Annals of Tourism Research Empirical Insights, Vol. 5, Núm. 2
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Tourist destinations masked in the symbolic constructs of «Money Heist» (Netflix, 2017-2021)
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 37, Núm. 2, pp. 125-141
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Turismo y cine de autor. Almodóvar impulsor dela imagen de España en Francia
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 82
2023
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Audiovisual Fiction, Tourism, and Audience Studies: A literature review
Review of Communication Research: literature reviews & meta-analyses for the communication field, Vol. 11, pp. 88-126
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High season is coming: travel motivations of Game of Thrones fans
Current Issues in Tourism
2022
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(Re)Visiting game of thrones: film-induced tourism and television fiction
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 39, Núm. 1, pp. 73-86
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Emplazamiento e imagen de los destinos y los atractivos turísticos: del análisis del texto audiovisual al análisis de los efectos
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 6, pp. 49-74
2021
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Audiovisual fiction and tourism promotion: The impact of film and television on the image of tourist destinations and contributions from textual analysis
El profesional de la información, Vol. 30, Núm. 6