VICENÇ JOSEP
HERNANDEZ GONZALEZ
CON
![Foto de VICENÇ JOSEP](/img/nophoto.png)
![Foto de Universidad de Zaragoza](/img/noimage_org.png)
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (11)
2024
2023
-
Cardiac Troponin Release after Exercise in Healthy Young Athletes: A Systematic Review
Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 16
-
Physical Activity and Sleep Quality in Spanish Primary School Children: Mediation of Sex and Maturational Stage
Children, Vol. 10, Núm. 4
2020
-
Cardiac troponin T release after football 7 in healthy children and adults
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 3
2019
-
Effect of training load on post-exercise cardiac troponin T elevations in young soccer players
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 23
2018
-
Application of resistance training practices of elite spanish roller hockey teams
South African Journal for Research in Sport, Physical Education and Recreation, Vol. 40, Núm. 3, pp. 89-104
-
Physical activity, eating habits and tobacco and alcohol use in students of a catalan university
Revista Facultad de Medicina, Vol. 66, Núm. 4, pp. 537-541
2015
-
Disponibilidad en abierto de los artículos en "Web of Science" y "Scopus" que publican y citan los profesores universitarios de Educación Física: el caso de España
Movimento: revista da Escola de Educação Física, Vol. 21, Núm. 2, pp. 419-433
2014
-
Producción de artículos en la base de datos Web of Science y Scopus sobre educación física: Estudio comparativo entre España y Brasil
Transinformacao, Vol. 26, Núm. 2, pp. 114-124
2013
-
Indicadores de producción de los profesores de educación física y didáctica de la expresión corporal en españa en la web of science
Perspectivas em Ciencia da Informacao, Vol. 18, Núm. 3, pp. 3-23
-
Valoración de los usuarios directos e indirectos de los servicios deportivos extraescolares. A propósito de un caso
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport, Vol. 31, Núm. 2, pp. 99-107