Publications dans lesquelles il/elle collabore avec BERTA FERRER ROSELL (17)
2021
-
Influence of service valuation and package cost on market segmentation: The case of online demand for spanish and andorra ski resorts
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5
-
Treatment of the Airbnb controversy by the press
International Journal of Hospitality Management, Vol. 95
-
Turismo de esquí
La actividad turística española en 2019: edición 2020 (Síntesis), pp. 309-316
2020
-
Rural cooperatives in the digital age: An analysis of the Internet presence and degree of maturity of agri-food cooperatives' e-commerce
Journal of Rural Studies, Vol. 74, pp. 55-66
-
Sustainable tourism marketing
Sustainability (Switzerland)
2019
-
ACCOMMODATION PRICE STRATEGIES: Hotels versus P2P Lodgings
Bridging Tourism Theory and Practice (Emerald Group Holdings Ltd.), pp. 249-262
-
Exploring service quality among online sharing economy platforms from an online media perspective
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 13
-
Las estaciones de esquí como recurso turístico
La actividad turística española en 2018: edición 2019 (Síntesis), pp. 327-334
-
Measuring gastronomic image online
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 23
2018
-
Behaviour of Culinary Tourists: A segmentation study of diners at Top-Level Restaurants
Intangible Capital, Vol. 14, Núm. 2, pp. 332-355
-
Maturity and development of high-quality restaurant websites: A comparison of Michelin-starred restaurants in France, Italy and Spain
International Journal of Hospitality Management, Vol. 73, pp. 125-137
-
Turismo de nieve
La actividad turística española en 2017: edición 2018 (Síntesis), pp. 331-339
-
¿Postureo o disfrute de la experiencia gastronómica?: Efectos de la reputación y la experiencia en la recomendación de los restaurantes de alto nivel
Cuadernos de turismo, Núm. 42, pp. 119-136
2017
-
Segmentación de los Seniors en función de los productos que compran por internet: impacto en la industria turística
Cuadernos de turismo, Núm. 40, pp. 175-201
2016
-
Análisis de la presencia de la universidad española en las redes sociales y su uso como elemento de comunicación institucional
CUICIID 2016: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia
-
Comportamiento de compra en línea de los mayores frente al producto turístico
Turitec 2016: XI Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la Información y la Comunicación
-
La comunicación institucional universitaria a través de las redes sociales
Innovación universitaria [Recurso electrónico]: digitalización 2.0 y excelencia de contenidos (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 149-160