Centro
- Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS)
Artículos (13) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
1997
-
3-Acetylpyridine-induced degeneration and regeneration in the adult lizard brain: A qualitative and quantitative analysis
Brain Research, Vol. 754, Núm. 1-2, pp. 245-259
-
A Lacertilian Dorsal Retinorecipient Thalamus: A Re-Investigation in the Old-World Lizard Podarcis hispanica
Brain, Behavior and Evolution, Vol. 50, Núm. 6, pp. 313-334
-
A Lacertilian Dorsal Retinorecipient Thalamus: A Re-Investigation in the Old-World Lizard Podarcis hispanica (Part 2 of 2)
Brain, Behavior and Evolution, Vol. 50, Núm. 6, pp. 324-334
-
Deu anys d' enseyament del català a l' Aragó: els nous reptes
Temps d’Educació, Núm. 18, pp. 241-262
-
Diez escrituras relativas al monasterio de San Pedro de Tabernas registradas en los protocolos notariales de Pedro de Guart: Natural de Murillo de Liena (Huesca)
Argensola: Revista de Ciencias Sociales del Instituto de Estudios Altoaragoneses, Núm. 111, pp. 325-336
-
El lleure com a eina de participació social
Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 6, pp. 107-110
-
El tiempo libre como instrumento de participación social
Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 6, pp. 108-111
-
Influència del prestigi de les llengües en les actituds lingüistiques dels escolars: el cas de Catalunya i l'Aragó catalanòfon
Llengua i ús: Revista tècnica de política lingüística, Núm. 10, pp. 52-57
-
Methods for estimating vapor pressure deficit at a regional scale depending on data availability
Agricultural and Forest Meteorology, Vol. 87, Núm. 4, pp. 243-252
-
Nuevas aportaciones a la Hipótesis de Interdependencia Lingüística en escolares bilingües
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Núm. 79, pp. 21-34
-
Un programa para mejorar las habilidades sociales de adolescentes
Psychosocial Intervention, Vol. 6, Núm. 2, pp. 227-236
-
Us veig a través d'imatges viscudes
Ressò de Ponent: revista de l'Ateneu Popular de Ponent, Núm. 151, pp. 21-25
-
¿Qué sucede cuando no es monolingüe: algunas consecuencias de la interferencia lingüística
Lenguaje y textos, Núm. 10, pp. 335-339