Publicaciones (101) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. Compositional Data Analysis in E-Tourism Research

    Handbook of e-Tourism (Springer International Publishing), pp. 893-917

  2. Content Analysis of Online Travel Reviews

    Handbook of e-Tourism (Springer International Publishing), pp. 557-582

  3. Corrigendum to “Destination image analytics for tourism design: An approach through Airbnb reviews” [Ann. Tour. Res., 86 (2021), 103100] (Annals of Tourism Research (2021) 86, (S0160738320302449), (10.1016/j.annals.2020.103100))

    Annals of Tourism Research

  4. Ecommerce web content adoption model (ewcam): An integrated tool for wca and emica models for the tourism industry

    Cuadernos de turismo, Núm. 50, pp. 279-306

  5. Editorial: Can the sharing economy contribute to wellbeing? Exploring the impact of the sharing economy on individual and collective wellbeing

    Frontiers in Psychology

  6. Gastronomic experience (co)creation: evidence from Taiwan and Catalonia

    Tourism Recreation Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 277-292

  7. Gastronomy Tourism and Well-Being: Evidence from Taiwan and Catalonia Michelin-Starred Restaurants

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 5

  8. Internationalization of family firms: the effect of CEO attributes

    Journal of Management and Governance, Vol. 26, Núm. 4, pp. 1123-1154

  9. Introducción

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 6, pp. 15-21

  10. La construcción de la imagen del destino en Internet: el caso de la Comunidad Valenciana

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 6, pp. 215-242

  11. Neuroeconomía agraria familiar: aplicación de la Jerarquía de Patrones Neuronales Emocionales en el sector de fibra de alpaca y papa nativa en Perú

    Economía agraria y recursos naturales, Vol. 22, Núm. 1, pp. 89-121

  12. Tourism Online Reviews: Databases and Samples

    Advanced Research Methods in Hospitality and Tourism, pp. 127-143