GEMMA
ESPIGARES TRIBO
EXT
Publicaciones (12) Publicaciones de GEMMA ESPIGARES TRIBO
2022
-
The role of nurses in euthanasia: A scoping review
International Journal of Nursing Studies, Vol. 134
2021
-
Adaptación de las políticas ante las nuevas necesidades en educación y salud
Salud, educación y conectividad (Dykinson), pp. 67-75
-
Assessing an educational booklet for promotion of healthy lifestyles in sedentary adults with cardiometabolic risk factors
Patient Education and Counseling, Vol. 104, Núm. 1, pp. 201-206
2020
-
Semisupervised physical exercise and lifestyle counseling in cardiometabolic risk management in sedentary adults: Controlled randomized trial (BELLUGAT)
Journal of Physical Activity and Health, Vol. 17, Núm. 7, pp. 744-755
2017
-
Metabolic risk management, physical exercise and lifestyle counselling in low-active adults: Controlled randomized trial (BELLUGAT)
BMC Public Health, Vol. 17, Núm. 1
2016
-
Las escuelas como organizaciones saludables en red
Globalización y organizaciones educativas: libro de simposios
2015
-
Comentaris i rèpliques a càrrec de: Martí Casadesús Fa; Gemma Espigares Tribó
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015
-
Creation of a student council for Catalonia: Student Council at Catalan Universities (CEUCAT)
INTERNATIONAL CONFERENCE ON UNIVERSITY TEACHING AND INNOVATION (CIDUI)
-
Evolució dels plans d’acció tutorial a les universitats: Propostes per a la innovació
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015
-
Noves propostes i accions per a la millora de la participació estudiantil
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015
-
Programa de promoció de la salut mitjançant l’assessorament i l’exercici físic guiat amb pacients sedentaris: «Belluga’t»
Activos para la salud en el Mediterráneo: II Simposio Mediterráneo de Promoción de la Salud (Documenta Universitaria)
2010
-
La comunicación no verbal en la educación para la salud
Ágora de enfermería, Vol. 14, Núm. 3, pp. 140