ESTELA MARINE ROIG-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (19)
2023
-
The tourist image of Barcelona in audiovisual fiction. Catalanness, cosmopolitanism and Mediterraneanness versus Spanishness
Eure, Vol. 49, Núm. 146
-
Where You Sleep Tells What You Care About
Springer Proceedings in Business and Economics
2022
-
Corrigendum to “Destination image analytics for tourism design: An approach through Airbnb reviews” [Ann. Tour. Res., 86 (2021), 103100] (Annals of Tourism Research (2021) 86, (S0160738320302449), (10.1016/j.annals.2020.103100))
Annals of Tourism Research
-
La construcción de la imagen del destino en Internet: el caso de la Comunidad Valenciana
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 6, pp. 215-242
2021
-
Destination image analytics for tourism design: An approach through Airbnb reviews
Annals of Tourism Research, Vol. 86
-
Gestió de les xarxes socials com a eina d’aprenentatge a l’aula universitària
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 5
2020
-
Diverse and emotional: Facebook content strategies by Spanish hotels
Information Technology and Tourism, Vol. 22, Núm. 1, pp. 53-74
-
From blockbuster to neighbourhood buster: The effect of films on Barcelona
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 6
-
Sustainable tourism marketing
Sustainability (Switzerland)
2019
-
A Framework for Destination Image Analytics
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TOURISM 2019
-
ACCOMMODATION PRICE STRATEGIES: Hotels versus P2P Lodgings
Bridging Tourism Theory and Practice (Emerald Group Holdings Ltd.), pp. 249-262
-
Do Hotels Talk on Facebook About Themselves or About Their Destinations?
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TOURISM 2019
2018
-
Imagen de las comunidades autónomas españolas con más pernoctaciones
XII Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la información y las comunicaciones
-
Modelling a grading scheme for peer-to-peer accommodation: Stars for Airbnb
International Journal of Hospitality Management, Vol. 69, pp. 75-83
2017
-
Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve: análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63, Núm. 2, pp. 399-426
-
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry: analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 21, Núm. 2, pp. 117-130
-
User-generated social media events in tourism
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 12
2016
-
Adopción del comercio electrónico en el turismo de nieve y montaña: análisis de la presencia web de las estaciones de esquí a través del Modelo eMICA
Cuadernos de turismo, Núm. 37, pp. 113-134
2015
-
Satisfacción y fuentes de información de los estudiantes de movilidad universitarios
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 2, pp. 712-729