Publicaciones (61) Publicaciones de NATALIA DARIES RAMON

2021

  1. Gestió de les xarxes socials com a eina d’aprenentatge a l’aula universitària

    Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 5

  2. Implementation of Website Marketing Strategies in Sports Tourism: Analysis of the Online Presence and E-Commerce of Golf Courses

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 3, pp. 542-561

  3. Michelin stars shine brightly, but are they profitable?

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 24

  4. Museums in the digital age: An analysis of online communication and the use of E-commerce

    Journal on Computing and Cultural Heritage, Vol. 14, Núm. 4

  5. Turismo de esquí

    La actividad turística española en 2019: edición 2020 (Síntesis), pp. 309-316

2019

  1. Deployment of Restaurants Websites’ Marketing Features: The Case of Spanish Michelin-Starred Restaurants

    International Journal of Hospitality and Tourism Administration, Vol. 20, Núm. 3, pp. 249-280

  2. Exploring service quality among online sharing economy platforms from an online media perspective

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 13

  3. Las estaciones de esquí como recurso turístico

    La actividad turística española en 2018: edición 2019 (Síntesis), pp. 327-334