Publikationen, an denen er mitarbeitet ISABEL DEL ARCO BRAVO (17)
2023
-
Analysis of school principal training in Catalonia universities: transfer to the practice of principals
School Leadership and Management, Vol. 43, Núm. 5, pp. 546-563
-
Pedagogy of death within the framework of health education: The need and why teachers and students should be trained in primary education
Heliyon, Vol. 9, Núm. 4
-
The great recess framework: promoviendo recreos escolares saludables
Organización y gestión de edusistemas en transformación: retos, visiones y propuestas de mejora (Universidad de Oviedo), pp. 20-25
-
Training, personal and environmental barriers of online education
Educar, Vol. 59, Núm. 2, pp. 457-471
2022
-
Bibliometric analysis of the flipped classroom pedagogical model: Trends and strategic lines of study
Frontiers in Education, Vol. 7
-
Formación permanente del profesorado universitario en tiempos de COVID-19: entre la necesidad y la obligación
Hachetetepé: Revista científica de Educación y Comunicación, Núm. 24, pp. 1104
-
The Management of Safety Situations and Assumable Risk during Transitions and Recesses in Different Types of Schools
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 7
-
Without fear of change: the flipped classroom as a flexible model in different learning environments
Heliyon, Vol. 8, Núm. 12
2021
-
Analysis of the company of adults and the interactions during school recess: The COVID-19 effect at primary schools
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 18
-
Función directiva en tiempos de Covid-19: satisfacción percibida por los directores escolares de las tareas desarrolladas
Desempeño docente y formación en competencia digital en la era SARS COV 2 (Dykinson), pp. 143-154
-
Implementing sdgs to a sustainable rural village development from community empowerment: Linking energy, education, innovation, and research
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 23
-
La evaluación en el aula invertida: ejemplo de un modelo resiliente para situaciones de emergencia
Organización educativa para todas las personas (Wolters Kluwer España), pp. 203-204
-
Leadership in times of crisis. School principals facing COVID-19
Heliyon, Vol. 7, Núm. 11
-
Structural model to determine the factors that affect the quality of emergency teaching, according to the perception of the student of the first university courses
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5
-
University professor training in times of covid-19: Analysis of training programs and perception of impact on teaching practices
Education Sciences, Vol. 11, Núm. 11
2020
-
En las organizaciones saludables y sostenibles: el empoderamiento individual como nuevo paradigma en la gestión del conocimiento
La nueva gestión del conocimiento
-
Per què cal repensar el temps del pati a les escoles?
Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, Núm. 52, pp. 5