Carles
Rostán Sánchez
Publicaciones en las que colabora con Carles Rostán Sánchez (16)
2023
-
Percepcions sobre l’ús de les metodologies actives a les aules universitaries: Un estudi pilot
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 6
2021
-
Informe sobre el acoso y el ciberacoso en la educación primaria en Cataluña
Servei de Publicacions
-
Informe sobre l’assetjament i el ciberassetjament a l’educació primària a Catalunya
Servei de Publicacions
-
Multidimensional research on university engagement using a mixed method approach
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 24, Núm. 2, pp. 65-96
-
Pretending emotions in the early years: The role of language and symbolic play
Infancy, Vol. 26, Núm. 6, pp. 920-931
2020
-
Identifying Emotional Expressions: Children’s Reasoning About Pretend Emotions of Sadness and Anger
Frontiers in Psychology, Vol. 11
2015
-
Adquisició del llenguatge i cognició
Llengua, societat i comunicació: revista de sociolingüística de la Universitat de Barcelona, Núm. 13, pp. 30-37
-
El TFGdel grau en psicologia (UdG):: Proposta de model basat en l’aprenentatge i la cooperació grupal
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015
2014
-
Favorecer el desarrollo de la teoría de la mente. Efectos a corto y medio plazo de un entrenamiento en compresión de la falsa creencia
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 37, Núm. 3, pp. 498-529
2013
-
Let's Share Perspectives! Mentalistic Skills Involved in Cooperation
International Journal of Educational Psychology: IJEP, Vol. 2, Núm. 3, pp. 325-352
2010
-
Entrenar la cognición social a través del lenguaje: Un estudio con niños en edad preescolar
Investigación en convivencia escolar: variables relacionadas (Grupo Editorial Universitario (GEU Editorial)), pp. 371-378
-
Mejora de la comprensión social de niños preescolares: evaluación de un programa de formación
Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 8, Núm. 21, pp. 841-860
-
The role of labelling in understanding false belief and sentential complements
XIV EUROPEAN CONFERENCE ON DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY (ECDP)
2006
-
Children's rights from the point of view of children, their parents and their teachers: A comparative study between catalonia (Spain) and Il Molise (Italy)
International Journal of Children's Rights, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-75
-
Els drets dels infants des de la perspectiva dels mateixos nens i nenes, dels seus progenitors i dels seus mestres: Un estudi comparatiu entre Catalunya (Espanya) i Molise (Itàlia)
Infants, drets dels infants i la seva qualitat de vida: algunes aportacions des de la recerca psicològica a Catalunya (Documenta Universitaria), pp. 30
2005
-
CHILDREN'S VIEWS ON CHILDREN'S RIGHTS. A COMPARATIVE STUDY OF SPAIN AND ITALY
Sociological Studies of Children and Youth, Vol. 10, pp. 125-152