2017 SGR 00049
Grup de Recerca en Turisme, Economia Social i del Coneixement (TURESCO)
Publicaciones (101) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
Compositional Data Analysis in E-Tourism Research
Handbook of e-Tourism (Springer International Publishing), pp. 893-917
-
Content Analysis of Online Travel Reviews
Handbook of e-Tourism (Springer International Publishing), pp. 557-582
-
Corrigendum to “Destination image analytics for tourism design: An approach through Airbnb reviews” [Ann. Tour. Res., 86 (2021), 103100] (Annals of Tourism Research (2021) 86, (S0160738320302449), (10.1016/j.annals.2020.103100))
Annals of Tourism Research
-
Ecommerce web content adoption model (ewcam): An integrated tool for wca and emica models for the tourism industry
Cuadernos de turismo, Núm. 50, pp. 279-306
-
Editorial: Can the sharing economy contribute to wellbeing? Exploring the impact of the sharing economy on individual and collective wellbeing
Frontiers in Psychology
-
Gastronomic experience (co)creation: evidence from Taiwan and Catalonia
Tourism Recreation Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 277-292
-
Gastronomy Tourism and Well-Being: Evidence from Taiwan and Catalonia Michelin-Starred Restaurants
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 5
-
Internationalization of family firms: the effect of CEO attributes
Journal of Management and Governance, Vol. 26, Núm. 4, pp. 1123-1154
-
Introducción
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 6, pp. 15-21
-
La construcción de la imagen del destino en Internet: el caso de la Comunidad Valenciana
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 6, pp. 215-242
-
Neuroeconomía agraria familiar: aplicación de la Jerarquía de Patrones Neuronales Emocionales en el sector de fibra de alpaca y papa nativa en Perú
Economía agraria y recursos naturales, Vol. 22, Núm. 1, pp. 89-121
-
Tourism Online Reviews: Databases and Samples
Advanced Research Methods in Hospitality and Tourism, pp. 127-143
2021
-
Accessibility in inclusive tourism? Hotels distributed through online channels
Societies, Vol. 11, Núm. 2
-
Análisis dea de la eficiencia-país en la aportación de la producción agroalimentaria ecológica en la unión europea 27
XIII Congreso de Economía Agroalimentaria
-
Atributos que influyen en las experiencias en alojamientos colaborativos: Análisis de reseñas en el destino Barcelona
TuriTec: XIII Congreso Internacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
-
Cuantificación de la situación de las experiencias turísticas en la economía colaborativa
TuriTec: XIII Congreso Internacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
-
Destination image analytics for tourism design: An approach through Airbnb reviews
Annals of Tourism Research, Vol. 86
-
Effects of Booking.com's new scoring system
Tourism Management, Vol. 85
-
El empoderamiento de los turistas: estudio del fenómeno blogger en el sector turístico español
OBETS: Revista de Ciencias Sociales, Vol. 16, Núm. 2, pp. 377-392
-
Gastronomy as a sign of the identity and cultural heritage of tourist destinations: A bibliometric analysis 2001–2020
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 22