Publicaciones en las que colabora con EVA MARTIN FUENTES (19)

2021

  1. Destination image analytics for tourism design: An approach through Airbnb reviews

    Annals of Tourism Research, Vol. 86

  2. Gestió de les xarxes socials com a eina d’aprenentatge a l’aula universitària

    Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 5

2020

  1. Diverse and emotional: Facebook content strategies by Spanish hotels

    Information Technology and Tourism, Vol. 22, Núm. 1, pp. 53-74

  2. From blockbuster to neighbourhood buster: The effect of films on Barcelona

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 6

  3. Sustainable tourism marketing

    Sustainability (Switzerland)

2019

  1. A Framework for Destination Image Analytics

    INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TOURISM 2019

  2. ACCOMMODATION PRICE STRATEGIES: Hotels versus P2P Lodgings

    Bridging Tourism Theory and Practice (Emerald Group Holdings Ltd.), pp. 249-262

  3. Do Hotels Talk on Facebook About Themselves or About Their Destinations?

    INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TOURISM 2019

2018

  1. Imagen de las comunidades autónomas españolas con más pernoctaciones

    XII Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la información y las comunicaciones

  2. Modelling a grading scheme for peer-to-peer accommodation: Stars for Airbnb

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 69, pp. 75-83

2015

  1. Satisfacción y fuentes de información de los estudiantes de movilidad universitarios

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 2, pp. 712-729