Artículos (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2006

  1. An argument-based decision support system for assessing natural language usage on the basis of the Web Corpus

    International Journal of Intelligent Systems, Vol. 21, Núm. 11, pp. 1151-1180

  2. Bodies that Question: Anti-Illusionistic Acting in Edgar Nkosi White's Theatre

    BELLS: Barcelona english language and literature studies, Núm. 15

  3. Edwin MUIR, ‘El trencament’

    Hermeneus: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación de Soria, Núm. 8, pp. 308-308

  4. Els valors en una formació reflexiva del professorat de llengües estrangeres

    Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 323, pp. 21-25

  5. Inmigración e interacción en la enseñanza/adquisición de lenguas: la construcción conversacional del alumnado de origen inmigrante

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Núm. 56, pp. 95-116

  6. La gestión de las empresas de formación en idiomas en España: estudio del comportamiento de los usuarios

    Alta dirección, Año 41, Núm. 243, pp. 83-94

  7. Learners' preferences regarding types of language school: An exploratory market research

    System, Vol. 34, Núm. 1, pp. 135-148

  8. MPRO-Spanish: development and experiments with a linguistic parser for Spanish texts

    Revista española de lingüística aplicada, Vol. 19, pp. 179-202

  9. Patrick KAVANAGH, ‘Sulfatant les patates’, ‘Record del meu pare’

    Hermeneus: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación de Soria, Núm. 8, pp. 309-309

  10. Raising awareness of pragmatics in the EFL classroom: a proposal

    Cultura, lenguaje y representación = Culture, language and representation: revista de estudios culturales de la Universitat Jaume I = cultural studies journal of Universitat Jaume I, Núm. 3, pp. 133-144

  11. Representación simbólica de preguntas: el proyecto ReSim

    Sintagma: Revista de lingüística, Vol. 18, pp. 5-17

  12. SenSem: sentidos verbales, semántica oracional y anotación de corpus

    Procesamiento del lenguaje natural, Núm. 37, pp. 113-120

  13. Teaching 'with an attitude': Critical Discourse Analysis in EFL teaching

    ELT Journal, Vol. 60, Núm. 4, pp. 336-345

  14. The construction of linguistic identities in officially bilingual contexts

    Interlingüística, Núm. 17, pp. 689-697