Centro
- Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS)
Publicaciones (122) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
"If i'm here, it's because i do not have anyone": Social support for the biological family during the foster care process
Social Sciences, Vol. 9, Núm. 3
-
"Infancias mediadas": narrativas visuales en la formación del profesorado
Educación artística: revista de investigación (EARI), Núm. 11, pp. 37-53
-
1716: Un retrat de Lleida a través dels documents de l’Arxiu Municipal
Shikar: revista del Centre d'Estudis Comarcals del Segrià, Núm. 7, pp. 16-24
-
A Comparative Study of National Infrastructures for Digital (Open) Educational Resources in Higher Education
Open Praxis, Vol. 12, Núm. 2, pp. 241-256
-
A pilot study on the implementation of the gener@t program
Revista de Cercetare si Interventie Sociala, Vol. 68, pp. 32-52
-
Academic language in Catalan students' research reports across levels of study
Corpus Linguistics and Linguistic Theory, Vol. 16, Núm. 1, pp. 119-143
-
Adaptación del "Marco Común de Competencia Digital Docente" al área de Educación Musical
Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics: / Revista d'Investigació en Didàctiques Específiques / Revista de Investigación en Didácticas Específicas., Núm. 7, pp. 74-85
-
Ageing and romance on the big screen: The 'silvering romantic comedy' Elsa & Fred
Ageing and Society, Vol. 40, Núm. 10, pp. 2257-2265
-
Alzheimer's disease progression characterized by alterations in the molecular profiles and biogenesis of brain extracellular vesicles
Alzheimer's Research and Therapy, Vol. 12, Núm. 1
-
Amateur endurance cycling practice and adult’s physical and psychosocial health: a cross-sectional study of the influence of training volume
Research in Sports Medicine, Vol. 28, Núm. 3, pp. 383-396
-
An Ecclesiastical Identity in the Making: the Medieval Cathedral and Bishopric of St David's (Wales)
Imago temporis. Medium Aevum, Núm. 14, pp. 185-197
-
Análisis comparativo de las actitudes lingüísticas del alumnado de Educación Secundaria Obligatoria en la Franja de Aragón y Cataluña
Revista de Psicología y Educación, Vol. 15, Núm. 1, pp. 16-29
-
Análisis de desarrollo emocional en la educación infantil
Comunicación y Pedagogía: nuevas tecnologías y recursos didácticos, Núm. 323, pp. 20-24
-
Análisis de la relación entre competencias emocionales, satisfacción y acoso escolar en una muestra de estudiantes deportistas
Comunicación y Pedagogía: nuevas tecnologías y recursos didácticos, Núm. 323, pp. 30-35
-
Applications of Heutagogy on the Educational Use of E-Portfolios
RED: revista de educación a distancia, Vol. 20, Núm. 64
-
Asociacionismo, participación y animación sociocultural: El caso ANRIE_ASC
Quaderns d'animació i educació social, Núm. 31
-
Autonomia de centres, reptes i oportunitats dels darrers temps
Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, Núm. 51, pp. 27
-
Banal nationalism and everyday nationalism in experiential advertising: A sample of advertisements broadcast on the Catalan public television (2009-2017)
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 33, Núm. 2, pp. 33-48
-
Bibliotecas escolares: revisión bibliográfica sistematizada y análisis de la producción científica (2010-2019)
Ocnos: revista de estudios sobre lectura, Vol. 19, Núm. 1, pp. 32-42
-
Biological correlates of the Toronto Alexithymia Scale (TAS-20) in cardiovascular disease and healthy community subjects
Physiology and Behavior, Vol. 227