Publicacions en què col·labora amb ESTELA MARINE ROIG (13)
2024
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Customers’ behavioral intentions when visiting upscale restaurants: Enjoying the experience or posturing?
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 35
2021
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Treatment of the Airbnb controversy by the press
International Journal of Hospitality Management, Vol. 95
2020
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Sustainable tourism marketing
Sustainability (Switzerland)
2019
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ACCOMMODATION PRICE STRATEGIES: Hotels versus P2P Lodgings
Bridging Tourism Theory and Practice (Emerald Group Holdings Ltd.), pp. 249-262
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Deployment of Restaurants Websites’ Marketing Features: The Case of Spanish Michelin-Starred Restaurants
International Journal of Hospitality and Tourism Administration, Vol. 20, Núm. 3, pp. 249-280
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Measuring gastronomic image online
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 23
2018
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Behaviour of Culinary Tourists: A segmentation study of diners at Top-Level Restaurants
Intangible Capital, Vol. 14, Núm. 2, pp. 332-355
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Imagen de las comunidades autónomas españolas con más pernoctaciones
XII Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la información y las comunicaciones
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Maturity and development of high-quality restaurant websites: A comparison of Michelin-starred restaurants in France, Italy and Spain
International Journal of Hospitality Management, Vol. 73, pp. 125-137
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¿Postureo o disfrute de la experiencia gastronómica?: Efectos de la reputación y la experiencia en la recomendación de los restaurantes de alto nivel
Cuadernos de turismo, Núm. 42, pp. 119-136
2017
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Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve: análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63, Núm. 2, pp. 399-426
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Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry: analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 21, Núm. 2, pp. 117-130
2016
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Adopción del comercio electrónico en el turismo de nieve y montaña: análisis de la presencia web de las estaciones de esquí a través del Modelo eMICA
Cuadernos de turismo, Núm. 37, pp. 113-134