Departamento
- Ciències de l´Educació
Publicaciones (70) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
Being in control: Choice and control of support received in supported living. A study based on the narratives of people with intellectual disability and support staff
Journal of Intellectual and Developmental Disability, Vol. 46, Núm. 2, pp. 164-174
-
Acculturation strategies and attitudes and their relationship with the identification of descendants of migrants in the Catalan school context
Journal of Youth Studies, Vol. 24, Núm. 1, pp. 19-39
-
Analysis of the company of adults and the interactions during school recess: The COVID-19 effect at primary schools
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 18
-
Aprendizaje-Servicio y Formación Inicial Docente: una relación transformadora entre Escuela Rural y Universidad para la promoción de las tecnologías digitales
Revista complutense de educación, Vol. 32, Núm. 4, pp. 593-603
-
Aules híbrides. Projecte d’innovació educativa per a la construcció participativa d’un model d’educació híbrida a la Universitat de Lleida
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 5
-
Can artists as Puccini or Goya assist in Teaching Family Business?: A two year-experience of a teaching innovation project using arts to teach family business
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 5
-
Característiques de la poesia infantil a l’obra poètica de Maria Mercè Marçal: Tan petita i ja saps… (2014) i Cançó de fer camí (2019)
Mascançà: revista d'estudis del Pla d'Urgell, Núm. 12, pp. 103-108
-
Cibereducació. Reflexions sobre l'aprenentatge digital en educació infantil en temps de covid-19
Infància: educar de 0 a 6 anys, Núm. 239, pp. 4-5
-
Cibereducación: reflexiones sobre el aprendizaje digital en educación infantil en tiempo de Covid-19
Infancia: educar de 0 a 6 años, Núm. 189, pp. 2-3
-
CloudTagger, una eina per dinamitzar la participació a l’aula a la Universitat de Lleida: Una eina tecnològica per dinamitzar les interaccions dins de l’aula
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 5
-
Cognitive training with modern board and card games in healthy older adults: two randomized controlled trials
International Journal of Geriatric Psychiatry, Vol. 36, Núm. 6, pp. 839-850
-
Collaborative research in the doctorate: Benefits and challenges from a case study
Education Policy Analysis Archives, Vol. 29
-
Com avaluar la resiliència: Una revisió de les escales de mesura en espanyol
Pedagogia i Treball Social, Vol. 10, Núm. 1, pp. 125-149
-
Comprensión lectora y videoanálisis: evaluación de intervenciones didácticas en formación docente dual
Revista complutense de educación, Vol. 32, Núm. 4, pp. 663-673
-
Correction to: Emergency remote teaching in higher education: mapping the first global online semester
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Núm. 18
-
Diseño y validación del Test Situacional Desarrollo de Competencias Socioemocionales de Jóvenes (DCSE-J)
Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 27, Núm. 2
-
Educomunicación en las redes sociales de los museos en la era post covid: el paradigma co-creativo
Her&Mus: heritage & museography, Núm. 22, pp. 8-17
-
Effect of a training program on hepatic fat content and cardiometabolic risk in postmenopausal women: The randomized controlled trial
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 14
-
El Enfoque de Transpraxis en Educación Superior:: Orientaciones Metodológicas a partir de un Estudio de Caso
REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 19, Núm. 4, pp. 163-180
-
El contra-mapeo en el grado de educación social: una práctica crítica y atmosférica para repensar el espacio urbano
Scripta Nova: Revista electrónica de geografía y ciencias sociales, Vol. 25, Núm. 4