Centro
- Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS)
Publicaciones (177) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A Proxy Approach to Family Involvement and Neurocognitive Function in First Episode of Non-Affective Psychosis: Sex-Related Differences
Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 13
-
Academic tasks for fostering the PLE in Higher Education: international insights on learning design and agency
RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 71
-
Acciones y actuaciones hacia una educación de calidad y sostenible: un estudio de caso entre el Grado de Educación Social y el de Ingeniería Industrial
Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 31, pp. 93-116
-
Adaptació del joc de taula Timeline per explicar història en una assignatura de màster: Aprenentatge basat en joc en l'àmbit universitari
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 6
-
Adaptación y resultados psicométricos de una escala de actitudes hacia la estadística entre estudiantes de pregrado en salud pública
Revista Salud Uis, Vol. 55, Núm. 1
-
Adquisición de segundas lenguas en contextos de inmersión lingüística. Un modelo estructural acerca del rol de la inteligencia y las actitudes lingüísticas
Revista de psicodidáctica, Vol. 28, Núm. 1, pp. 59-66
-
Adult neurogenesis in the telencephalon of the lizard Podarcis liolepis
Frontiers in Neuroscience, Vol. 17
-
Age and skill in chess: Accuracy and speed-accuracy performance in reasoning and knowledge
Applied Cognitive Psychology
-
Altered ureido protein modification profiles in seminal plasma extracellular vesicles of non-normozoospermic men
Frontiers in Endocrinology, Vol. 14
-
Analysing the literary tourist experience in urban literary neighbourhoods
Her&Mus: heritage & museography, Núm. 24, pp. 80-94
-
Analysis of school principal training in Catalonia universities: transfer to the practice of principals
School Leadership and Management, Vol. 43, Núm. 5, pp. 546-563
-
Analysis of the emotional vocabulary of primary education students
Revista CES Psicologia, Vol. 16, Núm. 2, pp. 163-175
-
Analyzing the Metaverse: Computer Games, Blockchain, and 21st-Century Challenge
International Journal of Human-Computer Interaction
-
Ansiedad relacionada con los exámenes online y en remoto en estudiantes universitarios españoles
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport, Vol. 41, Núm. 1, pp. 121-128
-
Análisis de la producción científica sobre las lecturas saludables: una revisión bibliográfica sistematizada
Revista internacional de pedagogía e innovación educativa: RIPIE, Vol. 3, Núm. 1, pp. 245-268
-
Aprender con las artes: relaciones y conexiones
Aula de innovación educativa, Núm. 323, pp. 19-23
-
Aprendiendo con lo infraordinario desde las ventanas: restricción, necesidad y educación en la pandemia de COVID-19
Foro de Educación, Vol. 21, Núm. 2, pp. 67-93
-
Aprendre amb les arts: Relacions i connexions
Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 496, pp. 21
-
Aprenentatge per reptes i plurilingüisme a la formació inicial de mestres: el cas de la Universitat d'Andorra
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 6
-
Assessment of students’ agency in Finnish and Spanish university courses: Analysis of measurement invariance
International Journal of Educational Research, Vol. 118