Publicaciones (177) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Proxy Approach to Family Involvement and Neurocognitive Function in First Episode of Non-Affective Psychosis: Sex-Related Differences

    Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 13

  2. Academic tasks for fostering the PLE in Higher Education: international insights on learning design and agency

    RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 71

  3. Acciones y actuaciones hacia una educación de calidad y sostenible: un estudio de caso entre el Grado de Educación Social y el de Ingeniería Industrial

    Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 31, pp. 93-116

  4. Adaptació del joc de taula Timeline per explicar història en una assignatura de màster: Aprenentatge basat en joc en l'àmbit universitari

    Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 6

  5. Adaptación y resultados psicométricos de una escala de actitudes hacia la estadística entre estudiantes de pregrado en salud pública

    Revista Salud Uis, Vol. 55, Núm. 1

  6. Adquisición de segundas lenguas en contextos de inmersión lingüística. Un modelo estructural acerca del rol de la inteligencia y las actitudes lingüísticas

    Revista de psicodidáctica, Vol. 28, Núm. 1, pp. 59-66

  7. Adult neurogenesis in the telencephalon of the lizard Podarcis liolepis

    Frontiers in Neuroscience, Vol. 17

  8. Age and skill in chess: Accuracy and speed-accuracy performance in reasoning and knowledge

    Applied Cognitive Psychology

  9. Altered ureido protein modification profiles in seminal plasma extracellular vesicles of non-normozoospermic men

    Frontiers in Endocrinology, Vol. 14

  10. Analysing the literary tourist experience in urban literary neighbourhoods

    Her&Mus: heritage & museography, Núm. 24, pp. 80-94

  11. Analysis of school principal training in Catalonia universities: transfer to the practice of principals

    School Leadership and Management, Vol. 43, Núm. 5, pp. 546-563

  12. Analysis of the emotional vocabulary of primary education students

    Revista CES Psicologia, Vol. 16, Núm. 2, pp. 163-175

  13. Analyzing the Metaverse: Computer Games, Blockchain, and 21st-Century Challenge

    International Journal of Human-Computer Interaction

  14. Ansiedad relacionada con los exámenes online y en remoto en estudiantes universitarios españoles

    Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport, Vol. 41, Núm. 1, pp. 121-128

  15. Análisis de la producción científica sobre las lecturas saludables: una revisión bibliográfica sistematizada

    Revista internacional de pedagogía e innovación educativa: RIPIE, Vol. 3, Núm. 1, pp. 245-268

  16. Aprender con las artes: relaciones y conexiones

    Aula de innovación educativa, Núm. 323, pp. 19-23

  17. Aprendiendo con lo infraordinario desde las ventanas: restricción, necesidad y educación en la pandemia de COVID-19

    Foro de Educación, Vol. 21, Núm. 2, pp. 67-93

  18. Aprendre amb les arts: Relacions i connexions

    Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 496, pp. 21

  19. Aprenentatge per reptes i plurilingüisme a la formació inicial de mestres: el cas de la Universitat d'Andorra

    Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 6

  20. Assessment of students’ agency in Finnish and Spanish university courses: Analysis of measurement invariance

    International Journal of Educational Research, Vol. 118