Publicaciones (85) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Academic tasks for fostering the PLE in Higher Education: international insights on learning design and agency

    RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 71

  2. Acciones y actuaciones hacia una educación de calidad y sostenible: un estudio de caso entre el Grado de Educación Social y el de Ingeniería Industrial

    Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 31, pp. 93-116

  3. Analysing the literary tourist experience in urban literary neighbourhoods

    Her&Mus: heritage & museography, Núm. 24, pp. 80-94

  4. Analysis of school principal training in Catalonia universities: transfer to the practice of principals

    School Leadership and Management, Vol. 43, Núm. 5, pp. 546-563

  5. Analysis of the emotional vocabulary of primary education students

    Revista CES Psicologia, Vol. 16, Núm. 2, pp. 163-175

  6. Analyzing the Metaverse: Computer Games, Blockchain, and 21st-Century Challenge

    International Journal of Human-Computer Interaction

  7. Análisis de la producción científica sobre las lecturas saludables: una revisión bibliográfica sistematizada

    Revista internacional de pedagogía e innovación educativa: RIPIE, Vol. 3, Núm. 1, pp. 245-268

  8. Aprender con las artes: relaciones y conexiones

    Aula de innovación educativa, Núm. 323, pp. 19-23

  9. Aprendiendo con lo infraordinario desde las ventanas: restricción, necesidad y educación en la pandemia de COVID-19

    Foro de Educación, Vol. 21, Núm. 2, pp. 67-93

  10. Aprendre amb les arts: Relacions i connexions

    Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 496, pp. 21

  11. Aprenentatge per reptes i plurilingüisme a la formació inicial de mestres: el cas de la Universitat d'Andorra

    Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 6

  12. Assessment of students’ agency in Finnish and Spanish university courses: Analysis of measurement invariance

    International Journal of Educational Research, Vol. 118

  13. Beyond critical pedagogy of place: sensory-embodied learning through the university campus

    Journal of Geography in Higher Education

  14. Cardiac Troponin Release after Exercise in Healthy Young Athletes: A Systematic Review

    Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 16

  15. Content-specific vocabulary in CLIL: Exploring L2 learning outcomes in a primary education programme in Catalonia

    Language Teaching Research

  16. Cooking Classes as Destination Image Contribution: A Serious Leisure Perspective

    Leisure Sciences

  17. De maestros itinerantes a educadores de adultos: La escuela de adultos Joan Carles I

    Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 16, Núm. 5

  18. Designing a transmedia educational process in non-formal education: Considerations from families, children, adolescents, and practitioners

    Contemporary Educational Technology, Vol. 15, Núm. 3

  19. Diseño y producción interdisciplinar de un Objeto Educativo Transmedia en abierto para la formación permanente de profesionales de la educación

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 85, pp. 120-135

  20. Does emotional awareness lead to resilience?: Differences based on sex in adolescence

    Revista de psicodidáctica, Vol. 28, Núm. 2, pp. 135-144