Publicaciones (85) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A comparison of modelled serum cTnT and cTnI kinetics after 60 min swimming

    Biomarkers, Vol. 27, Núm. 7, pp. 619-624

  2. Adjunct instruction in higher education: examining the effects on English foreign language proficiency

    International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Vol. 25, Núm. 4, pp. 1377-1398

  3. Agricultural work and migration in Spain: socio-labour precariousness and health (AGROMISALUD project)

    Gaceta Sanitaria, Vol. 36, Núm. 1, pp. 74-77

  4. Analysis of the emotional vocabulary in a sample of secondary education students

    Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 20, Núm. 56, pp. 93-118

  5. Aprendizaje autorregulado y Entornos Personales de Aprendizaje en la formación inicial docente: percepciones del alumnado y propuestas de herramientas y recursos

    Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 1, pp. 41-55

  6. Arte, geología, ciencias y matemáticas: Una forma de promover competencia ciudadana

    Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 97, pp. 43-46

  7. Bach eXperience: A creative approach to four π symmetry through Bach and visual literacy

    Kepes, Vol. 19, Núm. 25, pp. 393-425

  8. Barbara Bodichon’s epistolary archive: silences that speak

    Paedagogica Historica: International journal of the history of education, Vol. 58, Núm. 3, pp. 363-377

  9. Bibliometric analysis of the flipped classroom pedagogical model: Trends and strategic lines of study

    Frontiers in Education, Vol. 7

  10. Building successful partnerships between teaching assistants and teachers: Which interpersonal factors matter?

    Teaching and Teacher Education, Vol. 109

  11. Competencia digital docente de profesores universitarios en el contexto iberoamericano. Una revisión

    Tesis psicológica: Revista de la Facultad de Psicología, Vol. 17, Núm. 1

  12. ConnectART o una manera de unir naturaleza y arte

    Aula de innovación educativa, Núm. 319, pp. 43-47

  13. ConnectART o una manera d´unir natura i art

    Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 492, pp. 44

  14. Correction: What do we want to know about MOOCs? Results from a machine learning approach to a systematic literature mapping review

    International Journal of Educational Technology in Higher Education, Núm. 19

  15. Creatividad y digitalización de poemas para el aprendizaje de la lectoescritura: diseño, implementación y análisis en la formación inicial de maestros

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 36, Núm. 97, pp. 29-52

  16. Critical digital literacy as a key for (post)digital citizenship: an international review of teacher competence frameworks

    Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol. 18, Núm. 3, pp. 128-139

  17. Design and test of shape memory alloy fins for self-adaptive liquid cooling device

    Applied Thermal Engineering, Vol. 206

  18. Diez años de formación dual de maestr@s

    DYLE: Dirección y liderazgo educativo, Núm. 14, pp. 31-33

  19. El vocabulario emocional de los jóvenes

    Revista Internacional de Educación Emocional y Bienestar, Vol. 2, Núm. 1, pp. 99-118

  20. El vocabulario emocional y la ira en estudiantes españoles: Diferencias por curso y género

    REIRE: revista d'innovació i recerca en educació, Vol. 15, Núm. 2, pp. 1-17