Departamento
- Ciències de l´Educació
Publicaciones (120) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
A comparison of modelled serum cTnT and cTnI kinetics after 60 min swimming
Biomarkers, Vol. 27, Núm. 7, pp. 619-624
-
AI and archive. Handwritten Text Recognition Applied to Patrimonial Holdings: An Example of 10 diaries written by Spanish Republican Teachers in 1932
Proceedings - 2022 IEEE International Conference on Big Data, Big Data 2022
-
Adjunct instruction in higher education: examining the effects on English foreign language proficiency
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Vol. 25, Núm. 4, pp. 1377-1398
-
Agricultural work and migration in Spain: socio-labour precariousness and health (AGROMISALUD project)
Gaceta Sanitaria, Vol. 36, Núm. 1, pp. 74-77
-
Alas de fuego (2016) y Alas negras (2016),dos novelas fantásticas de Laura Gallego: temas y tipos de personajes principales
Nuevas perspectivas y temáticas de la lectura en el siglo XXI: Actas del III Congreso Internacional de la Red Internacional de Universidades Lectoras, 29 y 30 de septiembre de 2020,Imaginando el futuro de la lectura : A propósito de Asimov y Bradbury
-
Alcances e implicaciones de los mapas mentales colaborativos en el aprendizaje móvil
Escenarios y recursos para la enseñanza con tecnología: desafíos y retos (Ediciones Octaedro), pp. 133-144
-
Analysis of the emotional vocabulary in a sample of secondary education students
Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 20, Núm. 56, pp. 93-118
-
Aprendizaje autorregulado y Entornos Personales de Aprendizaje en la formación inicial docente: percepciones del alumnado y propuestas de herramientas y recursos
Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 1, pp. 41-55
-
Arte, geología, ciencias y matemáticas: Una forma de promover competencia ciudadana
Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 97, pp. 43-46
-
Bach eXperience: A creative approach to four π symmetry through Bach and visual literacy
Kepes, Vol. 19, Núm. 25, pp. 393-425
-
Balance between Guidance and Self-Regulated Learning: Teaching and Learning Strategies in Online, Hybrid and Blended Learning in Higher Education
Journal of Interactive Media in Education
-
Barbara Bodichon’s epistolary archive: silences that speak
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, Vol. 58, Núm. 3, pp. 363-377
-
Bibliometric analysis of the flipped classroom pedagogical model: Trends and strategic lines of study
Frontiers in Education, Vol. 7
-
Building successful partnerships between teaching assistants and teachers: Which interpersonal factors matter?
Teaching and Teacher Education, Vol. 109
-
Competencia digital docente de profesores universitarios en el contexto iberoamericano. Una revisión
Tesis psicológica: Revista de la Facultad de Psicología, Vol. 17, Núm. 1
-
ConnectART o una manera de unir naturaleza y arte
Aula de innovación educativa, Núm. 319, pp. 43-47
-
ConnectART o una manera d´unir natura i art
Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 492, pp. 44
-
Correction: What do we want to know about MOOCs? Results from a machine learning approach to a systematic literature mapping review
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Núm. 19
-
Creatividad y digitalización de poemas para el aprendizaje de la lectoescritura: diseño, implementación y análisis en la formación inicial de maestros
RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 36, Núm. 97, pp. 29-52
-
Critical digital literacy as a key for (post)digital citizenship: an international review of teacher competence frameworks
Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol. 18, Núm. 3, pp. 128-139